
خود را به خواب مي زني اي بنده تا به كي !؟هي توبه پشت ِ توبه، سرافكنده تا به كی !؟دنيا وفا نكرده ، وفا هم نمي كندبا زرق و برقش از غم دل، كم نمي كنداز حوض ِ نور،كي به رخت آب مي زني !؟كي دست رد به سينه ي اين خواب مي زني !؟اي بنده جزء براي خدا بنده گي نكن!کج می روی،لجاجت و یک دنده گی نکنبنده در اوج ِ فاجعه زانو نمی زندغير از خداي ِ خود به كسي رو نمي زندعقلت مگر به شايد و بايد نمي رسد !؟بارِ كجت به منزل و مقصد نمي رسدتيشه نزن به ريشه ي خود بنده ي خدابیراهه می روی، نشو شرمنده ی خداجاي غم ِ بهشت، غم ِ ...
ادامه مطلب